onsdag 11 maj 2016

Idag när jag var på BVC igen passade jag på att väga mig på samma våg som senast. Det är bra att vågen inte hemma har några batterier. Annars skulle man ju väga sig varje dag. Så det är skönt att det inte blir fokus på det utan på att stärka kroppen. Så nästa invägning blir den 25 maj. Då det är dax för BVC igen.

Tog en promenad dit idag och det var det längsta jag gått på ett halvår må jag tro. Fint väder och musik i lurarna, så det var kanon härligt. Ca 4,5 km tror jag att det blev. Blev även en till promenad på ca 2 km när vi hämtade hem Walter från förskolan. Så nu ikväll har jag faktiskt lite ont.


Gjort mina övningar idag med, blir så nyfiken på vad kommande nivå är. Kul när appen inte visar kommande övningar.  Gillar hemligheter och överraskningar, så det blir mer peppande att träna då.


2 bollar fick jag lägga i, i burken idag ;) 
Så nu ligger det hela 9 st där i. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar